استفاده از ديوار چوبي در دكوراسيون داخلي چه مزايايي دارد؟

چوب باقي مي ماند و به طور فزاينده اي در طراحي داخلي استفاده مي شود زيرا يكي از عناوين ظرافت و تجمل است و متناسب با تمام سبك هاي مدرن و كلاسيك است.

دكور چوبي تلويزيون يكي از زيباترين گزينه ها براي طراحي ديوار تلويزيون و پرطرفدارترين در دكوراسيون بين المللي - (Pixels)_

تزئينات چوبي ديوار، زيبايي، ظرافت و حس فضاي طبيعي را به مكان مي بخشد (Pixels)

استفاده از چوب در دكوراسيون، طراحي منحصر به فردي به خانه مي بخشد، به آن پيچيدگي، حس گرما و تجمل مي بخشد، به خصوص كه چوب در مواد مختلفي توليد مي شود و با سبك هاي مختلف طراحي داخلي، چه كلاسيك و چه مدرن هماهنگ است.

تزيينات چوبي علاوه بر ايجاد زيبايي، ظرافت و حس فضاي طبيعي در مكان، يكي از بهترين روش هاي آرايش و تزيين ديوارها مي باشد.نصب دكور چوبي داراي مزاياي فني متعددي از جمله عايق صوتي و حرارتي و دوام آن مي باشد. محافظت بيشتري از ديوار مي دهد و تميز كردن آن را آسان تر مي كند.

چوب بهترين انتخاب است

كارلا سليمان، طراح داخلي، در گفتگو با الجزيره نت، درباره مهم ترين مزاياي چوب صحبت كرد و تاكيد كرد كه انتخاب دكور چوبي براي ديوار خانه يكي از بهترين گزينه هاي ممكن است و مزاياي زيبايي و فني زيادي دارد، زيرا مهم نيست. چگونه زمان تغيير مي كند و روند طراحي تغيير مي كند، چوب بر خلاف بقيه موادي كه تغيير مي كند در جايگاه خود باقي مي ماند و با پيشرفت زمان و ظهور سبك هاي جديد طراحي شكل مي گيرد.

6 تزيينات چوبي ساده اي وجود دارد كه مناسب همه سبك هاي مدرن است و تزئينات مجلل با نقوش يا بافت چوب طبيعي متناسب با سبك كلاسيك وجود دارد - (Pixels)تزئينات چوبي ساده اي وجود دارد كه مناسب همه سبك هاي مدرن (پيكسل) است.

دوام و مقاومت

لمبه چوبي ديوار در مكان هاي خشك مي تواند سال ها مقاومت كند و دوام بياورد كه ممكن است چندين دهه طول بكشد، اما در فضاهاي مرطوب خانه مانند حمام و آشپزخانه، تكنيك ها و مواد خاصي به چوب اضافه مي شود تا آن را در برابر رطوبت مقاوم كنند.

با توجه به مشكل حشرات و پوسيدگي، درصد ظاهر آنها در فضاهاي داخلي خانه كم است. مي توان از متريال CNC كه تزئينات چوبي حكاكي شده و پشت آن بسته است و در رنگي ديگر يا پلكسي گلاس (كه پانل هايي از مواد شفاف اكريليك ساخته شده اند كه زيبايي بسيار خوبي و رنگ هاي روشن دارند) با نورپردازي استفاده كرد. .

ورودي خانه

در فضاهاي پذيرايي از ميهمانان به ويژه ورودي خانه، سالن يا غذاخوري، مطلوب است كه ديوار چوبي تا 70 درصد از كل مساحت خود خالي باشد و دور تا دور آن نشيمنگاهي متشكل از دو عدد كوچك باشد. صندلي (يا مبل با طراحي متمايز).

ايده هاي دكور برجسته

يكي از ايده هاي متمايز، شكل گيري جعبه هايي است كه از "تخته گچي" به عنوان يك نقطه برجسته در سقف طراحي شده و در عين حال فاصله اي بين ديوار چوبي و دكوراسيون سقف براي طراحي نورپردازي مخفي ايجاد مي كند.

و اگر ديوار ساده (يك رنگ) باشد، تابلوها يا آينه هاي بزرگي بر روي آن نصب مي كنند، مشروط بر اينكه شكل هندسي دلخواه داشته باشند و با قاب هاي مسي احاطه شده باشند.

به طور خلاصه، تزئينات چوبي ساده اي وجود دارد كه مناسب همه سبك هاي مدرن است و تزئينات مجلل با نقوش يا بافت چوب طبيعي كه مناسب سبك كلاسيك است.

با يك لمس ساده چوبي روي ديوار پشت تلويزيون، اتاق نشيمن به تابلويي فوق العاده با طراحي منحصر به فرد تبديل شد - (پيكسل)_يك لمس چوبي ساده روي ديوار پشت تلويزيون، اتاق نشيمن را به يك نقاشي با طراحي منحصر به فرد (Pixels) تبديل كرد.

تصوير زمينه متمايز تلويزيون

با يك لمس ساده چوبي روي ديوار پشت تلويزيون، اتاق نشيمن به يك تابلوي نقاشي فوق العاده با طراحي منحصر به فرد تبديل شد، به خصوص اگر رنگ سفيد با چوب روي ديوار همپوشاني داشته باشد، نتيجه فوق العاده است.

دكور چوبي تلويزيون يكي از زيباترين گزينه ها براي طراحي ديوار تلويزيون و پرطرفدارترين در دكوراسيون هاي بين المللي است و اگر فضا كوچك و طراحي ساده اي داشته باشد تزيينات صفحه چوبي ساده با نور مخفي ظريف مناسب ترين خواهد بود. در فضاهاي بزرگتر مي توان قفسه هايي براي كتاب ها و مصنوعات اضافه كرد تا ديوار را زيباتر نشان دهد.

پوشش عيوب ديوار

با پوشاندن ديوارها با پانل هاي چوبي مي توان عيوب و تغيير شكل ديوارها را پوشاند.ساخت دكور ديوار چوبي باعث صاف شدن سطح و داشتن رنگ چوب طبيعي شيك مي شود. ديوارها به دليل طراحي صاف خود شناخته مي شوند، بنابراين مي توان بافت متفاوتي را به ديوار اضافه كرد كه نور و سايه هاي حاصل از آن را كاملاً نشان مي دهد و مي توان آن را در اتاق نشيمن پيدا كرد كه از بقيه متمايز است. اتاق هاي همان منطقه

1 در فضاهاي پذيرايي از ميهمانان به ويژه ورودي خانه، سالن يا غذاخوري، مطلوب است كه ديوار چوبي تا 70 درصد از كل مساحت خود خالي باشد و حالت نشسته داشته باشد.در قسمت هاي پذيرايي از ميهمانان و اتاق غذاخوري، مطلوب است كه ديوار چوبي تقريباً خالي (پيكسلي) باشد.

عايق صدا

يكي از مزاياي دكوراسيون خانه چوبي براي ديوارها اين است كه از ورود صداهاي خارجي جلوگيري مي كند و صداي داخلي را به دام مي اندازد و از خروج آن جلوگيري مي كند و مي توان ميزان راحتي را كه اين امر بسيار مهم در دنياي داخلي ايجاد مي كند تصور كرد. طرح.

رايحه طبيعي تازه

انواع چوب‌ها متفاوت است و رايحه‌هاي آن‌ها كه باعث ايجاد احساس گرما و آرامش در خانه مي‌شود، متفاوت است، بنابراين پوشاندن ديوارها با چوب ممكن است عاملي براي بهبود روحيه عمومي ما باشد. چگونه از طبيعت الهام گرفته نشده است! به قول طراح داخلي.

روكش چوبي روي ديوارها ممكن است عاملي براي بهبود روحيه عمومي ما باشد، چگونه مي توان از طبيعت الهام گرفت - (سايت هاي ارتباطي)_استفاده از تزيينات چوبي براي منازل، سبكي را تضمين مي كند كه محو نشود (پيكسل)

مد بي پايان

استفاده از تزيينات چوبي براي منازل، سبكي را تضمين مي كند كه محو نشود، زيرا مانند ديگر گرايش ها نيست كه زمان خود را سپري مي كنند و قديمي مي شوند، چوب باقي مي ماند و بيشتر در طراحي داخلي استفاده مي شود زيرا يكي از عناوين ظرافت و ظرافت است لوكس.

تخته هاي بلند

سليمان با اشاره به اينكه معمولاً از ام دي اف به عنوان تخته ملامينه آماده يا تخته هايي با روكش چوب مصنوعي يا روكش چوب طبيعي استفاده مي شود، استفاده از تخته هاي چوبي را نيز توصيه مي كند زيرا براي دكوراسيون هاي مدرن مناسب است.

لت هاي چوبي

سليمان معتقد است استفاده از تخته چوب در دكوراسيون ديوار خانه به عنوان بارزترين ويژگي دكوراسيون مدرن رايج است. اگر چه تخته هاي چوبي اغلب به عنوان مانع يا جداكننده بين اتاق ها استفاده مي شوند، اما هيچ مخالفتي با استفاده از آنها به طور مستقيم روي ديوار يا پشت تخت وجود ندارد. تخته هاي چوب روشن روي ديوارهاي تيره تر، مانند مشكي و سرمه اي، شگفت انگيز به نظر مي رسند.

2 درب چوبي را مي توان به رنگي متناسب با دكوراسيون داخلي خانه يا رنگ كاملاً متفاوت رنگ آميزي كرد تا كنتراست متمايز - (پيكسل) به دست آيد.استفاده از برش هاي چوب به رنگ روشن به طور مستقيم روي ديوار بر روي ديوارها در رنگ هاي تيره (پيكسلي) شگفت انگيز به نظر مي رسد.

معايب تزئينات ديوار چوبي

كارلا سليمان، طراح داخلي، بيان مي كند كه تزئينات ديوار چوبي نيز داراي معايبي هستند كه مهمترين آنها عبارتند از:

قرار گرفتن در معرض رطوبت و پوسيدگي: پانل هاي ديواري چوبي در برابر آب مقاومت نمي كنند و قرار گرفتن مداوم آنها در برابر آب باعث پوسيدگي آنها مي شود كه بسته به آسيب هايي كه به آنها وارد مي شود نياز به رنگ آميزي يا تعويض آنها مي باشد. بنابراين براي حفظ آن نبايد در معرض آب قرار گيرد.

نفخ و تغيير شكل: اين بستگي به مهارت نصب دكور ديوار چوبي دارد، زيرا نصب نادرست ممكن است باعث برآمدگي و خم شدن پانل هاي چوبي شود. نوسانات دما نيز ممكن است باعث اين امر شود.

منبع

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.